آشنایی با بازرگانی بارمان
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

چرا بازرگانی بارمان


بازرگانی بارمان با بهره گیری از پرسنل ، کارشناسان و کادر فنی متخصص با تجربه ای بالغ بر 10 سال سابقه در زمینه توزیع ماشین آلات و قطعات یدکی ، تعمیرگاهی و تامین تجهیزات تست عملکرد خودرو در صنایع خودرو سازی کشور ، مفتخر است به عنوان یکی از طراحان شبکه تخصصی فروش ماشین آلات و تجهیزات تعمیرگاهی در ایران بستری ایمن ، تخصصی و مناسب جهت معرفی محصولات تعمیرگاهی با شرایط مناسب برای کلیه شرکت ها ، اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه ارائه سرویس و خدمات تعمیرگاهی فعالیت دارند را عرضه می نماید . 

 

 

 

چرا استفاده از دستگاه، بهتر از انجام روش های سنتی است؟


در بسیاری از تعمیرگاه ها، شاهد استفاده از روش های قدیمی هستیم که تعمیرکار در آن ها، پیچ تخلیه کارتل گیربکس را باز کرده و با تخلیه کامل روغن قدیمی، روغن جدید را اضافه می نماید. روش سنتی، برای گیربکس خودرو بسیار مضر بوده و صرفا جهت دریافت مبلغ بیشتر از شما انجام می شود. در صورتی که در خودرو های جدیدتر، به دلیل قرار داشتن نیمی از روغن در قسمت توربین گیربکس، تقریبا روغنی از کارتل گیربکس خارج نمی شود. همچنین، به دلیل نبود ساکشن، مقداری از روغن  قدیمی میان چرخ دنده ها، کلاچ و ترمزها باقی می ماند.

 

تست ارتعاش چیست

لرزش و شوک می تواند تأثیرات عمیقی بر عملکرد و قابلیت اطمینان بلند مدت خودرو داشته باشد. آزمایش این شرایط به ابزارهای قدرتمندی برای افزایش نیروهای تجمعی که در سالهای رانندگی تجربه می شوند ، نیاز دارد.

 

تست مکانیکی چیست

EUROLAB شامل تست های مکانیکی را برای موتورهای خودرو و سایر مؤلفه ها ارائه می دهد. ما همچنین تجزیه و تحلیل دینامیک سیالات ، تشخیص نشت و موارد دیگر را انجام می دهیم. EUROLAB مجهز به سیستم های مختلف تست اتومبیل ، از جمله محرک های سروو هیدرولیک خطی و دوار ، سیستم های کنترل MTS ، طیف سنجی جرمی هلیوم و موارد دیگر برای تست استرس مواد خودرو است.

 

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک در خودرو چه کاربردی دارد


سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، مکانیزمی همانند کولر دارد اما با این تفاوت که دیگر دمای مورد نظر بصورت دستی و حسی بدست نمی آید، بلکه با این سیستم شما می توانید دمای اتاق را با دقت نیم درجه سانتیگراد تنظیم کنید . این سیستم به اصطلاح بصورت حلقه بازخوردی عمل می کند، که خروجی این مکانیزم به اطلاعاتی تبدیل می‌شود که به کنترلر ورودی داده می‌شود، این فرایند باعث می شود که سرنشینان خودرو قادر به کنترل دمای داخل اتاق باشند. به عنوان مثال اگر شما درجه دما اتاق را روی 18 درجه تنظیم کرده باشید، سیستم دائما در حال اندازه‌گیری دمای هوای خروجی است و اطلاعات آن را به کنترلر ورودی می‌فرستد و دما را ثابت روی عدد وارد شده ثابت نگه می دارد.

 

تشخیص بهترین دستگاه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک


از آنجایی که گیربکس خودروهای اتوماتیک یکی از اعضای مهم و حیاتی برای خودرو است پس در مورد انتخاب دستگاه مناسب می بایست دقت و وسواس بسیاری به خرج داد، زیرا که در صورت آسیب دیدن گیربکس اتوماتیک هزینه گزافی بابت تعمیر آن باید پرداخت. پیشنهاد ما به منظور انتخاب بهترین دستگاه تعویض روغن مدل تمام اتوماتیک آن می باشد که خیال اپراتور و مالک خودرو را از بابت دقت در انجام عملیات راحت می کند.

 

تماس با ما

تهران- میدان هفت تیر– خیابان کریم خان زند- خیابان خردمند جنوبی – پلاک 2– طبقه پنجم– واحد 11
 
فکس: ۰۲۱۸۸۳۲۵۹۱۸
 
info@barmaun.com
 
وبسایت: barmaun.com




:: برچسب‌ها: تهویه مطبوع اتوماتیک , تعویض روغن , تست خودرو , تجهیزات خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: